ORDOS

AnasayfaNevzat Öntaş Dağ EviÇelik ÇomakGeçmişe ÖzlemHaberlerFotoğraf GalerileriFaydalı BilgilerSSSİletişim Giriş

Kocasarp Kuzey Duvarı, 9-13 Ağustos 2006

14/08/2006

A. Mithat Amca

Salı günü yola çıkmayı planlarken, çarşamba sabah ancak otobüse binebildik ve akşam dağ evinde olduk. Perşembe günü Dipsiz'e çıktık ve öğlen kampımızı kurduk. Sonrasında, bir yandan yemek yiyip bir yandan da elimizde rota çizimleri ile Kocasarp Kuzey Duvarı'nı inceledik.

Akşam üzeri duvar dibine eşyalarımızı bıraktık. Cuma sabahı tırmanmaya başladık ve 11. ipte havanın kararması yaklaşınca bivak yaptık. Bol titremeli bivağımız sonrasında Cumartesi sabahı 1.5 iplik bir tırmanışla zirveye ulaştık ve Kocasarp Kuzeybatı Sırtı'ndan kampımıza indik.

Ekip: A. Mithat Amca, Alper Kabran, Uğur E. Alkan

İlgili Bağlantılar

Yorumlar

1. Sanırım o rotanın bir özelliği bu. Biz de Bora'yla tırmanırken "Hava kararıyor, artık bu ipten sonra uygun bir yerde gecelememiz gerek" dediğimizde ipin sonu bizi zirveye ulaştırmıştı. Sene 1999. Hey gidi hey... Eylem Elif Maviş

2. Sanırım öyle. Kocasarp kuzeyi şimdiye kadar biz dahil 5 ekip çıkmış (ilk çıkan yabancıları saymazsak) ve bildiğim kadarıyla üçü geceledi.

• 1996: Doğan Palut, Batur Kürüz, Emre Altoparlak ve Süleyman Vardal (çıkış süresi 7 saat, o çürüklükte nasıl bu kadar hızlı çıkmışlar anlamadık valla)
  • 1999: Eylem Elif Maviş ve Bora Maviş (zirvede yatmışsınız)
  • 2004: Emrah ve Yasemin (rotada gecelemişler)
  • 2005: Güçlü Özen ve Resul
  • 2006: Biz (rotada geceledik)